28.4.10

bura

Sevgi için dua Sevgilinin sevmesi için garanti çözüm

Arkadaşlar geçen hafta bi akrabamın eşiyle arası açılmış adam kadını götürüp babasının evine bırakmış zor durumdaydı..eşimle barışmamda bana yardım eden hocayı önerdim o kadar parayı bulamam dedi..bende ona o zaman dua et dedim tamam ama ne okuyayım adamın gözü dönmüş buna bişey fayda etmez dedi..ona aynen şu şekilde dua et deyip anlattım inanın daha 3. gününde eşi aramış Ya Bize Noldu Fatoş Hiç Yok Yere Boşanacaktık Hazırlan Gelip Alıcam Seni demiş güzel dimi şimdi gelelim dualara...


önce güzelce bi abdast alıcaksınız ALLAH'ın huzuruna çıkacağınız için lütfen kılığınız kıyafetiniz temiz ve özenli olsun sonra 2 rekat RABBİM seni rızan için diye namaz kılın namazı bitirdikten sonra seccadeden kalkmayın rahman süresini niyetinizi düşünerek okuyun biter bitmez secdeye kapanıp niyetinizi ALLAHA söyleyin yalvarın peygamber efendimizi vesile ederek istiyorum ismi azam hürmetine istiyorum deyin. sonra kalkıp 2 rekat daha ALLAH rızası için namaz kılın ve muhammet süresi okuyun süre biter bitmez yine secdeye kapanıp dileğinizi ALLAHA anlatın... RABBİMİZ in bize şah damarımızdan daha yakın olduğunu düşünün o anda size size şefkatle baktığını düşünün yani arkadaşlar o an bu duyguları yaşayın sadece duları aklınızda bin tane düşünceyle okuyup kalkmayın niyetinizi düşünün ALLAHI düşünün.. evet buraya kadar tamamsa son bişey kaldı tesbih çekilecek 1000 tane ya vedud ya mukaddim çekilecek ayrı ayrı değil 2 ismi aynı anda okyup bitirin... buna 7 gün devam edin...
bura