11.2.14

bura

Unutma beni 11 şubat fox tv izle,unutma beni 1219.bölüm 11.02.2014 seyret

unutma beni 11 şubat izle
Kanal :Fox Tv
Program :Dizi
Tarih : 11.02.2014
Saat : 14:30
 
İlkay Ali’nin ayağı kötü diye ona yemek yapmaya gelir. Türker bunu duyar ve kıskançlık krizine girer. Türker ve Ali arasında neler yaşanacaktır? Seda pansiyonda kalmaktadır. Türker Seda’yı arayıp, tekrar eve dönmesini ister. Ali Seda’yı kabul edecek midir? Seda’nın İlkay ve Ali’yle ilgili hangi sözleri Türker’i dehşete düşürecektir? Emine elinde gazete, Ceylan’ı görmeye gelir. Ceylan’dan Volkan’la ilgili ne yapmasını isteyecektir? Ceylan’ın hangi sözleri Emine’yi deli edecektir? Şerif ve Ceylan’ın bugün boşanma duruşması vardır. Ceylan hâkime neler söyleyip, Şekerleri rezil edecektir? Sonunda boşanacaklar mıdır? Rıfat neden ani bir şekilde hastaneye kaldırılacaktır? Rıfat orda Güleser’le ilgili ne duyup, deliye dönecektir? 

Etiketler : unutma beni 11 şubat izle,unutma beni 11 şubat seyret,unutma beni 11.02.2014 izle,unutma beni 11.02.2014 izle,unutma beni 1219.bölüm seyret 

bura