25.2.14

bura

Unutma beni 25 şubat fox tv izle,unutma beni 25.02.2014 salı foxtv seyret

unutma beni 25 şubat 2014 izle
Kanal : Fox Tv
Program : Yerli Dizi
Tarih : 25.02.2014
Saat : 14:00

Hikmet morali bozuk, Çiğdemlere giderken Şeker görür ve peşine takılır. İkili neden Çiğdem’e gitmiştir, Nergis yine neler söyleyip, Çiğdem’in canını sıkacaktır? Özgür elması ne yapacağı konusunda bir karar vermiştir. Özgür elması kime verecektir? Evdekiler bu durumu öğrenecekler midir? Volkan, sırf Ceylan istiyor diye Batur’u öldürmeye kararlıdır. Ceylan Batur’u arar ıssız bir yere çağırır. Volkan Ceylan’a verdiği sözü tutabilecek midir? Reyhan neden apar topar Ceylan’a gelip, onu alışverişe götürecektir, aklından neler geçmektedir? Emine gizlice Ceylan’ın evine girer. Emine mirasla ilgili bir şeyler ararken, kim eve gelecektir? Emine evin önünde ne bulup, dehşete kapılacaktır? Seda hasta numarası yapıp Ali’yi eve çağırır, neden böyle bir şey yapmıştır? Şehnaz Ali’ye işlerle ilgili nasıl bir teklifte bulunacaktır, asıl amacı nedir?

Etiketler : unutma beni 25 şubat izle,unutma beni 25 şubat seyret,unutma beni 25.02.2014 izle,unutma beni 25.02.2014 izle  
bura