14.3.14

bura

Anne Olmak İstiyorum 15 mart kanal 7 izle,Anne Olmak İstiyorum 15.03.2014 cumartesi seyret

Anne Olmak İstiyorum 15 mart 2014 izle
Kanal : kanal 7
Program : kadın
Tarih : 15.03.2014
Saat : 12:00
Bölüm :

Anne Olmak İstiyorum 15 mart cumartesi bölümünde; Başarılı sunucu İlkay Buharalı’nın sunumuyla ekrana gelen  ‘‘Anne Olmak İstiyorum’’, çocuk özlemi çekenlerin sesine kulak vermeye devam ediyor. Anne Olmak İstiyorum’da bugün çocuk sahibi olamazsa üzerine kuma getirilmekle tehdit edilen Rahime Hanım’ın hüzünlü öyküsü ekrana gelecek. Evlat hasretiyle yanıp tutuşan yüreklerin sessiz haykırışlarının ekrana taşındığı Anne Olmak İstiyorum’da bugün, Rahime Hanım’ın yaşadığı drama yer verilecek. Yıllarca anne olamayan Rahime Hanım, eşinin bir başka kadınla evlenmesi tehdidiyle karşı karşıya kaldı. Töre ve adetleri gereği boşanması mümkün olmayan Rahime Hanım, babası tarafından da istenmeyince çaresiz kuma teklifini kabul etmek zorundaydı. Eşinin aynı evde bir başka kadınla kalmasına göz yummak istemeyen Rahime Hanım, son çare olarak Anne Olmak İstiyorum ekibinden yardım istedi. Rahime Hanım’ın dileği gerçek olacak mı? “Anne Olmak İstiyorum” doğal yollarla anne olamayan kadınların, evlatlarına kavuşma öyküsünü Kanal 7’de ekrana getiriliyor. Başarılı sunucu İlkay Buharalı, her hafta farklı hikâyeleri ekrana taşıyan Anne Olmak İstiyorum ile çocuk özlemi çeken annelerin duygularına ortak olmaya çalışılıyor.

Etiketler : Anne Olmak İstiyorum  15 mart izle,Anne Olmak İstiyorum  15 mart seyret,Anne Olmak İstiyorum  15.03.2014 izle,Anne Olmak İstiyorum  15.03.2014 izle

bura