21.3.14

bura

Anne Olmak İstiyorum 22 mart kanal 7 izle,Anne Olmak İstiyorum 22.03.2014 cumartesi seyret

Anne Olmak İstiyorum 22 mart 2014 izle
Kanal : kanal 7
Program : sağlık
Tarih : 22.03.2014
Saat : 12:00
Bölüm :

Anne Olmak İstiyorum 22 mart cumartesi bölümünde; İlkay Buharalı’nın sunumuyla ekrana gelen  ‘‘Anne Olmak İstiyorum’’, çocuk özlemi çekenlerin sesine kulak vermeye devam ediyor. , Anne Olmak İstiyorum’da bugün, ikinci kez evlenip çocuk sahibi olamayan Burhan Bey’in dramına şahit olunacak. İlk evliliğinde aradığı huzuru bulamayan Burhan Bey, Filiz Hanım’la karşılaşır. Filiz Hanım’la aralarındaki aşkın tek engeli, Burhan Bey’in eşidir. Boşanmak için eşini ikna edemeyen Burhan Bey, çareyi Filiz Hanım’la kaçmakta bulur. Terkedilmeyi kabullenmeyen eşi ise tazminat davası açar. Eşinin istediği yüklü miktarda parayı tedarik edemeyen Burhan Bey hapse girer. Kredi çekerek hapis cezasından kurtulan Burhan Bey, Filiz Hanım’la evlenir. Fakat artık bambaşka bir sorunla karşı karşıya kalmışlardır. Çocuk sahibi olamayan çift, kredi borçları yüzünden tüp bebek tedavisine başvuramamıştır. Umutlarının tükendiği noktada Anne Olmak İstiyorum ekibiyle karşılaşan çift, hayallerine kavuşabilecek mi?

Etiketler : Anne Olmak İstiyorum  22 mart izle,Anne Olmak İstiyorum  22 mart seyret,Anne Olmak İstiyorum  22.03.2014 izle,Anne Olmak İstiyorum  22.03.2014 izle

bura