11.3.14

bura

Beni Affet 12 mart star tv izle,Beni Affet 12.03.2014 çarşamba seyret

Beni Affet 12 mart 2014 izle
Kanal : star tv
Program : dizi
Tarih : 12.03.2014
Saat : 17:15
Bölüm : 517

Beni Affet 12 mart çarşamba bölümünde; Feride’ye iyi görünmeye çalışan Tunç Dilek’i ziyaret etmek için hastaneye gelir. Tunç yüzünden araları gergin olan iki aşık Feride ve Cüneyt ise Tunç’u orada görerek şaşkına döner.Tunç’un Feride’nin gözüne girmeye çalıştığını anlayan Cüneyt O’nu sıkıştırırken, konuyu araştıran Ferman Cüneyt’in şüphelerini doğrulayacak bir haberle gelir. Son zamanlarda yaşananlardan bunalarak çekip giden Bahar, herkes tarafından aranırken, telaşa kapılan Kemal karısını nerede bulacaktır? Bu sırada Kemal Şahin’in hastalığıyla ilgili olumlu bir haber alırken, Kemal’in başına gelecek bir tehlike vardır. Şebnem ise Şahin’le ilgili şüphelerinden bir türlü kurtulamaz.

Etiketler : Beni Affet 12 mart izle,Beni Affet 12 mart seyret,Beni Affet 12.03.2014 izle,Beni Affet 12.03.2014 izle

bura