4.3.14

bura

Beni Affet 5 mart star tv izle,Beni Affet 05.03.2014 çarşamba seyret

Beni Affet 5 mart 2014 izle
Kanal : star tv
Program : dizi
Tarih : 05.03.2014
Saat : 17:15

Beni Affet 5 mart çarşamba bölümünde; Evliliği bitme sinyalleri veren Bahar, bir yandan babasını düşünürken, çok sevdiği kocası Kemal’i kaybetmemek için çabalar. Ancak Kemal’in Bahar’a tanıdığı süre dolmuştur. Bahar evliliğinden vazgeçtiğini düşündüğü Kemal’i geri kazanabilecek midir? Şahin’in ne işler çevirdiğini öğrenmek isteyen Cesur ise sonunda Şahin’in gizli hayatına tanık olur. Cüneyt, Dilek’e dair kötü bir haber alır. Duyduklarına inanamayan Feride teşhis için Cüneyt’le hastaneye gider. Feride’nin ailesini bulma umudu Dilek’le birlikte yok mu olacaktır? Öte yandan Feride’yi takip eden Tunç, onu beklenmedik birisiyle görür.

Etiketler : Beni Affet 5 mart izle,Beni Affet 5 mart seyret,Beni Affet 05.03.2014 izle,Beni Affet 05.03.2014 izle

bura