28.3.14

bura

Büyük Hazine Sırlar Kitabı 29 mart kanal 7 izle,Büyük Hazine Sırlar Kitabı 29.03.2014 cumartesi seyret

Büyük Hazine Sırlar Kitabı 29 mart 2014 izle
Kanal : kanal 7
Program : film
Tarih : 29.03.2014
Saat : 22:40
Bölüm :

Büyük Hazine Sırlar Kitabı 29 mart cumartesi bölümünde; Mitch Wilkinson isimli adam ortaya çıkar ve Ben'in atalarının bir cinayete karıştığı iddiasında bir kanıt gösterir. Ben, bunu atalarının yapmadığını kanıtlamak için birçok ipucundan sonra Sırlar Kitabı'nın ABD başkanında olduğunu öğrenir. Ve onu başkanın doğum günü partisinde bir yere götürüp, her şeyi anlatır. Tabi herkes başkanı kaçırdı zanneder ve Ben'in peşine takılır. Ancak Ben sonunda Altın Şehri bulur. Ancak Mitch Wilkinson'ın tek isteği Altın Şehri kendinin bulduğunu söylemesidir. Ben bunu yapar ve başkan ile iyi bir dostta olur.

Etiketler : Büyük Hazine Sırlar Kitabı 29 mart izle,Büyük Hazine Sırlar Kitabı 29 mart seyret,Büyük Hazine Sırlar Kitabı 29.03.2014 izle,Büyük Hazine Sırlar Kitabı  29.03.2014 izle

bura