8.3.14

bura

Dünyayı Geziyorum 9 mart kanaltürk izle,Dünyayı Geziyorum 09.03.2014 pazar seyret

Dünyayı Geziyorum 9 mart 2014 izle
Kanal : kanaltürk
Program : gezi
Tarih : 09.03.2014
Saat : 14:45
Bölüm : -

Dünyayı Geziyorum 9 mart pazar bölümünde;  Ekranların en sevilen gezi belgesel Programı Dünyayı Geziyorum bu hafta yine renkli bölümü ile Kanaltürk ekranında.  Antik Mısır Medeniyetinin halen büyüsünü taşıyan kent Luksor sizi gizemiyle etkileyecek.  Karnak Tapınaklarından, Firavunların cenaze tapınağına kadar her şey Dünyayı Geziyorum ile ekranlara gelecek.  Kızıldeniz'in su altı görüntüleri, yöresel yaşamları Dünyayı Geziyorum’da.  Katamaran ile Kızıldeniz'de gün batımını ve El Gouna bölgesi, yemekleri, eğlenceleri ekranlarda olacak.

Etiketler : Dünyayı Geziyorum 9 mart izle,Dünyayı Geziyorum 9 mart seyret,Dünyayı Geziyorum 09.03.2014 izle,Dünyayı Geziyorum 09.03.2014 izle
bura