20.3.14

bura

Geçen Yaz Ne Yaptığını Hala Biliyorum 21 mart kanaltürk izle,Geçen Yaz Ne Yaptığını Hala Biliyorum 21.03.2014 cuma seyret

Geçen Yaz Ne Yaptığını Hala Biliyorum 21 mart 2014 izle
Kanal : kanaltürk
Program : film
Tarih : 21.03.2014
Saat : 23:45
Filmin orjinal adı : I Still Know What You Did Last Summer

Geçen Yaz Ne Yaptığını Hala Biliyorum 21 mart cuma bölümünde;  Julie James, arkadaşlarının ölümlerine tanıklık ettiği geçen yaz gerçekleşen olayların etkisinden hala kurtulamamıştır. Bu durum okul yaşamına da yansır, notları düşmeye başlar, derslerine odaklanamaz. Ancak en yakın arkadaşının kazandığı bedava tatil onun için güzel bir sürpriz olur. Geçmişte yaşadıklarını unutmak için çıktığı bu tatil, onu bir kez daha aynı kabusun içine sürükler.

Etiketler : Geçen Yaz Ne Yaptığını Hala Biliyorum  21 mart izle,Geçen Yaz Ne Yaptığını Hala Biliyorum  21 mart seyret,Geçen Yaz Ne Yaptığını Hala Biliyorum  21.03.2014 izle,Geçen Yaz Ne Yaptığını Hala Biliyorum  21.03.2014 izle

bura