17.3.14

bura

Okyanus Kadar Derin 17 mart tv8 izle,Okyanus Kadar Derin 17.03.2014 pazartesi seyret

Okyanus Kadar Derin 17 mart 2014 izle
Kanal : tv8
Program : film
Tarih : 17.03.2014
Saat : 20:00
Bölüm :

Okyanus Kadar Derin 17 mart pazartesi bölümünde;  Beth Cappadora her anne gibi sevecen, ailesine bağlı ve bazen ailenin sorunlarını çok fazla üstlenen, başarılı bir fotoğrafçıdır. Bir otelde okul toplantısı vardır ve üç çocuğunu alarak oraya gider. Kalabalığın ortasında bir an için üç yaşındaki oğlu Ben’i kaybeder ve tam on yıl sonra bulur. Üstelik bu on yıl boyunca Ben, ailesiyle aynı şehirde yaşamıştır. Ben'in gerçek ailesi çocuklarını yeniden isterken Ben, yıllardır gerçek babası olarak bildiği adamdan da vazgeçemiyordur. Bu iki aile içinde giderek dramatikleşen bir olaydır. Sonunda Ben seçimini yapmak zorunda kalır. filmin  Orijinal Adı : Deep End Of The Ocean

Etiketler : Okyanus Kadar Derin  17 mart izle,Okyanus Kadar Derin  17 mart seyret,Okyanus Kadar Derin  17.03.2014 izle,Okyanus Kadar Derin  17.03.2014 izle

bura