9.3.14

bura

Unutma Beni 10 mart fox tv izle,Unutma Beni 10.03.2014 pazartesi seyret

Unutma Beni 10 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 10.03.2014
Saat : 14:30
Bölüm : -

Unutma Beni 10 mart pazartesi bölümünde; Emine Derya’yı çok özlemiştir. Reyhan’la bir plan yaparlar. Emine, Reyhan’ın yardımıyla Derya’yı görebilecek midir? Volkan arkadaşı Sarp ile birlikte Ceylan’ı kaçırma planları yapar. Nasıl bir plandır bu? Ali hâlâ Ahmet denen adamın evinde kalmaktadır. Polisler izini bulabilecek midir? İlkay evdeyken Ali arar ve buluşmak istediğini söyler. İkili gizlice buluşurlar, aralarında neler yaşanacaktır? Ali Şehnaz’ın aniden önüne çıkar ve onu ıssız bir yere götürür. Ali kendisini ihbar eden kişinin Şehnaz olmadığını anlayacak mıdır? İlkay’ın Zeynep konusundaki hangi kararı, Türker’i öfkelendirecektir? Erdem, Çiğdem ve Onur’u birlikte görmenin şokunu atamamıştır, kafasında hayaller kurar. Çiğdem yine gizlice Onur ile buluşacak mıdır?

Etiketler : Unutma Beni 10 mart izle,Unutma Beni 10 mart seyret,Unutma Beni 10.03.2014 izle,Unutma Beni 10.03.2014 izle

bura