24.3.14

bura

Unutma Beni 1248. Bölüm 24 mart fox tv izle,Unutma Beni 24.03.2014 pazartesi seyret

Unutma Beni 24 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 24.03.2014
Saat : 14:30
Bölüm : 1248

Unutma Beni 24 mart pazartesi bölümünde; Erdem, Onur’la Çiğdem’in, İlkay’ın evinde gizlice buluştuğunu düşünmektedir, öfkeyle eve yönelir. Ebru onu durdurabilecek midir? Ebru için beklenen fırsat ayağına gelmiştir, Erdem’i teselli ederken yakınlaşırlar. Aralarında o gece neler yaşanacaktır? Şekerler kazayı duymuş, koşarak hastaneye gelirler. Hikmet’in durumu nasıldır? Polisler Şerif’i sorgularlar, Şerif geceye ait neler anlatacaktır? Direksiyonda kendisinin değil de Yaman’ın olduğunu hatırlayacak mıdır? Yaman’ın çarptığı adamın durumu nasıldır? Kurtulabilecek midir? Reyhan hâlâ Emine’de kalmaktadır. Emine eve gelen hangi haberle yıkılacaktır? Ali geceyi Melek’in evinde geçirmiştir. Sabah gitmek için hazırlanırken ne olacaktır? Rıfat seferden eve döner, Güleser ve Volkan’ın Reyhan’ı tartakladığını öğrenecek midir?

Etiketler : Unutma Beni 24 mart izle,Unutma Beni 24 mart seyret,Unutma Beni 24.03.2014 izle,Unutma Beni  24.03.2014 izle

bura