26.3.14

bura

Unutma Beni 1251. Bölüm 27 mart fox tv izle,Unutma Beni 27.03.2014 perşembe seyret

Unutma Beni 27 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 27.03.2014
Saat : 14:30
Bölüm : 1251

Unutma Beni 27 mart perşembe bölümünde; Emine hırsızlık olayının etkisiyle Hikmet’e Şerif’in hasta olduğunu söylemiştir. Hikmet bu haberi nasıl karşılayacaktır? Emine paraları kaptırdığı için çok üzgündür, bu durumda Şerif için gerekli olan parayı nerden bulacaktır? Yaman ve adamı parayı bölüşecekken, Yaman’ın adamı parayı alıp kaçar, Yaman adamı yakalayabilecek midir? Hikmet ve Yaman karakola giderler. Hikmet komisere ne söyleyip, çok şaşırtacaktır? Ali Melek’e masa başı işi bulduğunu söylemiştir, aslında inşaatta çalışmaktadır, Melek onu takip eder, inşaatta çalıştığını öğrenecek midir? Erdem Nergis’i ziyaretten sonra eve gelir, Çiğdem sofra hazırlamış onu beklemektedir, Erdem’e hamile olduğunu söyleyebilecek midir? İlkay ve Türker yine çok büyük bir kavgaya girişirler. Bu sefer kim haklıdır?

Etiketler : Unutma Beni 27 mart izle,Unutma Beni 27 mart seyret,Unutma Beni 27.03.2014 izle,Unutma Beni  27.03.2014 izle

bura