25.3.14

bura

Unutma Beni 1250. Bölüm 26 mart fox tv izle,Unutma Beni 26.03.2014 çarşamba seyret

Unutma Beni 26 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 26.03.2014
Saat : 14:30
Bölüm : 1250

Unutma Beni 26 mart çarşamba bölümünde; Şeker ve Özgür, Şerif’i görmeye nezarete gider, Özgür’ün hangi halleri Şerif’i ağlatacaktır? Hikmet hastaneden çıkmıştır, Türker ve İlkay ziyarete gelmişlerdir. Hikmet ne yapıp da Türker’i çok öfkelendirecektir? Emine evi satmıştır, çantasında yüklüce parayla Hikmet’i görmeye gelir, ne söyleyip de Hikmet’i çok şaşırtacaktır? Yaman ve adamı Emine’yi motosiklet ile sıkıştırıp, parayı çalmaya çalışırlar. Emine mücadele edip parayı kurtarabilecek midir? Çiğdem hamile olduğu için mutludur, Erdem’e yemek hazırlayıp beklemeye başlar. Erdem eve gelecek midir? Ebru Erdem ile sevgili olduklarını düşünmektedir. Erdem’in ona tavrı ne olacaktır? Melek’in hangi soruları Ali’yi zor durumda bırakacaktır? Ali, Seda ve Zeynep’le buluşur, kim onları uzaktan izleyecektir?

Etiketler : Unutma Beni 26 mart izle,Unutma Beni 26 mart seyret,Unutma Beni 26.03.2014 izle,Unutma Beni  26.03.2014 izle
bura