3.3.14

bura

Unutma Beni 4 mart fox tv izle,Unutma Beni 04.03.2014 salı seyret

Unutma Beni 4 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 04.03.2014
Saat : 14:30

Unutma Beni 1234.bölüm 4 mart salı bölümünde; Türker Ali’yi ihbar etmiştir, Ali her yerde aranmaktadır. Ali polislerin kendini aradığından haberdar olacak mıdır? Şehnaz ve Murat yakalanıp, sorguya alınırlar. İkisi de Ali hakkında neler söyleyecektir? Ali ve İlkay Zeynep’in kreşine giderler. Ali orda neyi daha iyi anlayacaktır? Erdem Çiğdem’le kavgalıdır, hastaneyi arayıp Doktor Onur’un nerde olduğunu öğrenmeye çalışır. Erdem’in aklından neler geçmektedir? Yaman Emine’yi görmeye gelir, ona hangi konuda sitem edecektir. Emine neden ağlayacaktır? Şerif’in baş ağrıları artmıştır, Şerif başında bir saçmayla yaşadığının farkına varacak mıdır? Emine Derya’yı görmeye Volkanlara gider. Volkan’ın tavrı ne olacaktır? Volkan neden hapishaneden kaçan biriyle görüşmeye çalışır, yoksa Ceylan’ı kaçırmayı mı planlamaktadır?

Etiketler : Unutma Beni 4 mart izle,Unutma Beni 4 mart seyret,Unutma Beni 04.03.2014 izle,Unutma Beni 04.03.2014 izle
bura