6.3.14

bura

Unutma Beni 7 mart fox tv izle,Unutma Beni 07.03.2014 cuma seyret

Unutma Beni 7 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 07.03.2014
Saat : 14:30
Bölüm : 1237

Unutma Beni 7 mart cuma bölümünde; Emine ani bir şekilde Şerif’i görmeye gelir, neden gelmiştir? Yazdığı doğum günü mektubundan mı etkilenmiştir yoksa? Şerif’in baş ağrıları daha da artmıştır. Şeker doktora görünmesi konusunda onu ikna edebilecek midir? Çiğdem Doktor Onur’la buluşup bir kafeye gider. Erdem onları takip etmiştir, gizlice gözetlerken neler görecektir? Çiğdem neden Erdem’e yalan söyleyecektir? Onur’a karşı bir şeyler mi hissetmeye başlamıştır? Ali yerine geçtiği adamın evini bulur. Onun hakkında neler öğrenecektir? Ali bir pansiyonda kalmaktadır, polisler sorgu için gelirler. Ali onlara görünmeden kaçabilecek midir? Polis, İlkay ve Türker’i de sorgular. İlkay Ali’yle ilgili neler söyleyecektir?

Etiketler : Unutma Beni 7 mart izle,Unutma Beni 7 mart seyret,Unutma Beni 07.03.2014 izle,Unutma Beni 07.03.2014 izle

bura