18.4.14

bura

Ben Bilmem Eşim Bilir 19 nisan KANAL D izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 19.04.2014 cumartesi seyret

Ben Bilmem Eşim Bilir 19 nisan 2014 izle
Kanal   : KANAL D
Tarih   : 19.04.2014
Saat    : 16:00

ÖZETİ
Ben Bilmem Eşim Bilir
Eğlence - Yarışma   

Eşini en iyi tanıyan, otomobili alır!
Dört çiftin kıyasıya yarıştığı programda, çiftlerin birbirlerini ne kadar tanıdıkları eğlenceli bir şekilde ekrana geliyor. Yarışma üç farklı etaptan oluşuyor: İlk etapta bayanlar iddia masasında oturuyor ve eşlerine verilen görevleri yapıp yapamayacaklarıyla ilgili tahminler yürütüyor. İkinci etapta ise baylar iddia masasına otuyor ve bu kez onlar eşleri hakkında çıkan görevler için tahminler yapıp, kararlar veriyor.

Dört çift içinden en fazla puanı alan iki çift, programın üçüncü etabına geçiyor ve karşılıklı olarak final oyununu oynuyorlar. Büyük finalin ödülü ise son model bir otomobil...

Etiketler : Ben Bilmem Eşim Bilir 19 nisan izle, Ben Bilmem Eşim Bilir 19 nisan seyret, Ben Bilmem Eşim Bilir 19.04.2014 izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 19.04.2014 izle,
bura