25.4.14

bura

Ben Bilmem Eşim Bilir Yeni Bölüm 26 Nisan kanal d izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 26.04.2014 cumartesi seyret

Ben Bilmem Eşim Bilir 212. Bölüm 26 Nisan 2014 izle
Kanal   : kanal d
Tarih   : 26.04.2014
Saat    : 16:00

ÖZETİ
 Ters Kadeh oyunu otomobil kazandıracak
Kanal D’nin sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı “Ben Bilmem Eşim Bilir”in bu bölümünde; Damla Kozlu – Serkan İzmirli, Asiye – Mahmut Görgil, Zeynep Şimşek – Yunus Arslan ve Selen Karakoç – Hasan Özkan çiftleri yarışacak.
İlk oyununda beyler, eşlerini sırtına alarak engelli parkurda 5 turu en kısa sürede tamamlamaya çalışacaklar.

İkinci oyunda bayanlar 90 saniyede en fazla sayıda yaprak sarmayı yemek için çabalayacaklar.

Üçüncü oyunda "Bıçak Sırtı" oyunu oynanacak.

Final öncesi son oyunda ise bayanlar 90 saniye süresince kovaçeviçe en fazla golü atmak için yarışacak.

Final etabında "Ters Kadeh" oyunu oynanacak ve kazanan çift son model otomobilin de sahibi olacak.

Etiketler : Ben Bilmem Eşim Bilir 26 Nisan izle, Ben Bilmem Eşim Bilir 26 Nisan seyret, Ben Bilmem Eşim Bilir 26.04.2014 izle, Ben Bilmem Eşim Bilir 26.04.2014 izle,
bura