6.4.14

bura

hayat ve ben ve kelimeler 6 nisan trt 1 izle,hayat ve ben ve kelimeler 06.04.2014 pazar seyret

hayat ve ben ve kelimeler 6 nisan 2014 izle
Kanal   : trt 1
Tarih   : 06.04.2014
Saat    : 14:05

ÖZETİ
Yaşam & Hobi - Belgesel   

Belgesel kapsamında, birçok isimle çekimler yapıldı, yazarın hayat izlerinin önemli dönemlerine ilişkin canlandırmalar gerçekleştirildi.

Seslendirmesini Serdar Tuncer’in yaptığı belgeselde, İbrahim Sadri de yazarın bazı öykülerinden alıntılar okudu.

Kısakürek sülalesinden Maraşlı bir anne ile İstanbullu Nafia (Bayındır) Müdürü bir babanın 4 çocuğundan biri olan Rasim Özdenören, 1940 yılında Maraş’ta doğdu.

Özdenören’in ilk öyküsü Akar Su, henüz 17 yaşındayken, Varlık Dergisi’nde yayımlandı.

Özdenören, İstanbul’da, İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi ile Gazetecilik Enstitüsü’nü bitirdi. Rasim Özdenören bu yıllarda, Necip Fazıl Kısakürek ve Sezai Karakoç ile de tanıştı.

Özdenören, İstanbul yıllarında, önce Sezai Karakoç’un Diriliş Dergisi daha sonra da Ankara’da, Nuri Pakdil’in Edebiyat Dergisi'nde, yazı ve öyküleriyle yer ald

Etiketler : hayat ve ben ve kelimeler 06 nisan izle, hayat ve ben ve kelimeler 06 nisan seyret, hayat ve ben ve kelimeler 06.04.2014 izle,hayat ve ben ve kelimeler  06.04.2014 izle,
bura