13.4.14

bura

hayatın benim korku Filmi ödüllü 13 nisan kanaltürk izle,hayatın benim 13.04.2014 pazar seyret

Golden Trailer Awards 'En iyi korku filmi 'hayatın benim'
Kanal   : kanaltürk
Tarih   : 13.04.2014
Saat    : 21:45

ÖZETİ
Ödüller Razzie Ödülleri 'Worst Actress'
2005 (Nominee)
Golden Trailer Awards 'En iyi korku filmi'
2004 (Nominee)
Hayatın Benim  [Film]   [13 Yaş ve Üzeri]   [Şiddet / Korku] 
Sinema | Aksiyon - Korku   
Ajan Scott davayı ele alır.
Onun elinden kurtulmak neredeyse imkansız!
FBI'ın en iyi profil uzmanı özel ajan Illeana Scott, bir katilin gizemli zekasını anlamak için geleneksel cinayet çözme tekniklerini kullanmamaktadır. Onun içgüdüsel ve sıra dışı yaklaşımı genellikle katillerin kimliğini ortaya çıkarmak ve polis tarafından yakalanmalarını sağlamak için tek yoldur.
Kanada Montreal'de yerel bir cinayet üzerinde çalışan dedektifler, kurnaz bir seri katilin kafasına girebilmek için istemeden de olsa dışarıdan birinin yardımını isteyince, Ajan Scott davayı üstlenir.

Etiketler : hayatın benim 13 nisan izle, hayatın benim 13 nisan seyret, hayatın benim 13.04.2014 izle,hayatın benim 13.04.2014 izle,
bura