11.4.14

bura

Köyden İndim Şehire Sinema - Komedi 11 nisan STAR TV izle,Köyden İndim Şehire 11.04.2014 cuma seyret

Türk Filmi 'Köyden İndim Şehire '11 nisan 2014 izle
Kanal   : STAR TV
Tarih   : 11.04.2014
Saat    : 23:30

ÖZETİ
Köyden İndim Şehire  [Film]   [Türk Yapımı] 
Sinema - Komedi   
Kardeşlerin define macerası sürüyor!
İstanbul macerasından sonra köylerine dönen Saffet, Himmet, Hayret ve Gayret, defineyi kendi tarlalarında bulunca bir anda hayallerine kavuştuklarını düşünürler. Ankara'da yaşayan hemşehrileri Kuyumcu Ali Rıza'ya altınları bozdurup paraya çevirmeye giderler.
Ali Rıza, kardeşlerin asıl niyetleri ortaya çıkınca işi evinde kendi odasında ağırlamaya kadar götürür. Nihayetinde Ali Rıza ne altınlardan pay kapabilmiştir, ne de çocukların evini talan etmesine mani olabilmiştir.

Etiketler : Köyden İndim Şehire 11 nisan izle, Köyden İndim Şehire  11 nisan seyret, Köyden İndim Şehire  11.04.2014 izle,Köyden İndim Şehire  11.04.2014 izle,
bura