14.4.14

bura

TV Filmi 'Yine Bana Kalasın' 14 nisan KANAL 7 izle,Yine Bana Kalasın 14.04.2014 Pazartesi seyret

Yine Bana Kalasın Filmi 14 nisan 2014 izle
Kanal   : KANAL 7
Tarih   : 14.04.2014
Saat    : 11:30

ÖZETİ
Yine Bana Kalasın  [Film]   [Türk Yapımı] 
Sinema | Dram   

Menekşe'nin kaderi!
Zengin bir ailenin oğlu olan Cihan, çapkınlıklarıyla tanınmaktadır. Ancak, Menekşe'yi gördüğünde ondan çok etkilenir.
Cihan'ın babası Hamit, oğlunu zengin bir ailenin kızıyla evlendirmeye karar vermiştir. Bunu duyan Cihan, babasına isyan eder ve Menekşe'ye evlenme teklif eder. Menekşe ise Cihan'ın ailesi tarafından istenilmediğini bilmektedir. Aynı köyde yaşayan Davut da Menekşe'yle evlenmek istemektedir.
Cihan ve Menekşe, önlerindeki tüm engelleri aşıp evlenebilecek mi?

Etiketler : Yine Bana Kalasın 14 nisan izle, Yine Bana Kalasın 14 nisan seyret, Yine Bana Kalasın 14.04.2014 izle,Yine Bana Kalasın 14.04.2014 izle,
bura