1.5.14

bura

Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum 1 Mayıs KANALTÜRK izle,Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum 01.05.2014 Perşembe seyret

Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum 1 Mayıs 2014 izle
Kanal   : KANALTÜRK
Tarih   : 01.05.2014
Saat    : 23:50

ÖZETİ:
Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum Sinema - Korku - Gizem   
Ölümcül bir oyun.Okul mezuniyetlerini kutladıkları akşam Julie, Ray, Helen ve Barry kazayla bir balıkçıya çarpar. Adamın öldüğünü düşünerek ondan kurtulmaya karar verirler. Bu sırlarını sonsuza kadar saklamak için bir anlaşma yaparlar. Fakat aradan bir yıl geçtikten sonra olayın bittiğini düşünürlerken 'Geçen yaz ne yaptığınızı biliyorum' diyen bir mektup alırlar. Onları ölümcül bir oyuna sürükleyen bir intikamcı onları beklemektedir ve geçen yaz ne yaptıklarını çok iyi bilmektedir.

Etiketler :  Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum   1 Mayıs izle,  Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum   1 Mayıs seyret,  Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum   01.05.2014 izle,  Geçen Yaz Ne Yaptığını Biliyorum   01.05.2014 izle,
bura