22.2.14

bura

Ben bilmem eşim bilir 22 şubat kanal d izle,ilker ayrık 22.02.2014 cumartesi seyret

ben bilmem eşim bilir 22 şubat izle
Kanal : Kanal D
Program : Yarışma
Tarih : 22.02.2014
Saat : 16:00

 Mıncık Mıncık oyununda sürpriz evlilik teklifi
Kanal D’nin sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı sevilen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir”in bu bölümünde; Ezgi Ekici – Alkın Bolluk, Füsun Duguran – Emir Kurak, Buse Batu – Tarık Kolukısaoğlu ve Delfin – Sayat Kapu çiftleri yarışacak. İlk oyunda beyler 60 saniye boyunca göbek atacaklar. En çok kıvıran otomobile giden yolda ilk puanı kazanacak. İkinci oyunda “Mıncık Mıncık” oynanacak ve bayanlar çığlık çığlığa dokundukları nesneleri tahmin etmek için uğraşacaklar. Oyunun sonunda ise Emir Bey, Füsun Hanım’a unutamayacağı bir evlilik teklifi yapacak.
Üçüncü oyunda beyler, 60 saniye içerisinde karşılarında duran süngerli yeşil duvarın ortasına en fazla sayıda cd’yi saplamak için yarışacaklar. Final öncesi son iddiada ise bayanlar, eşlerini en uzun süre kucaklarında tutabilmek için çabalayacakları “Süper
Kahraman” oyununu oynanacaklar.
Final etabında yarışmacılar “Çapraz Basket” oyununda karşılaşacaklar. Kazanan çift son model otomobilin de sahibi olacak.


Etiketler : ben bilmem eşim bilir 22 şubat izle,ben bilmem eşim bilir 22 şubat seyret,ben bilmem eşim bilir 22.02.2014 izle,ben bilmem eşim bilir 22.02.2014 izle 
bura