15.3.14

bura

Ben Bilmem Eşim Bilir 16 mart kanal d izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 16.03.2014 pazar seyret

Ben Bilmem Eşim Bilir 16 mart 2014 izle
Kanal : kanal d
Program : yarışma
Tarih : 16.03.2014
Saat : 16:00
Bölüm :

Ben Bilmem Eşim Bilir 16 mart pazar bölümünde;  200. bölüm, best of yarışmacılar!   Kanal D’nin sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı sevilen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir”, bu bölümünde hem 200. bölümünü kutlayacak, hem de best of yarışmacılar; Esra – Kayhan Özekin, Yasemin – Tolga Çıkıryel, Filiz – Hacı Kelekçi  ve Seda – Abdullah Koparan çiftleri ile yarışacak.
İlk oyununda beyler, 25 kg. ağırlığındaki kütüğü en uzun süre havada tutmaya çalışacak. İkinci oyunda ise; “Anla Beni” oyunu oynanacak. Üçüncü oyunda, bayanlar kıskançlık krizine girecekler. Beyler 12 bayandan en fazla sayıda ayakkabı eşleştirmesi yapmak için uğraşacaklar.
Final öncesi son oyunda ise; bayanlar “Bar Masası” oyunuyla karşılaşacaklar.  Final etabında ise “Penaltı” oyunu oynanacak ve kazanan çift son model otomobilin de sahibi olacak.

Etiketler : Ben Bilmem Eşim Bilir  16 mart izle,Ben Bilmem Eşim Bilir  16 mart seyret,Ben Bilmem Eşim Bilir  16.03.2014 izle,Ben Bilmem Eşim Bilir  16.03.2014 izle

bura