29.3.14

bura

Ben Bilmem Eşim Bilir 30 mart kanal d izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 30.03.2014 pazar seyret

Ben Bilmem Eşim Bilir 30 mart 2014 izle
Kanal : kanal d
Program : yarışma
Tarih : 30.03.2014
Saat : 15:00
Bölüm :

Ben Bilmem Eşim Bilir 30 mart pazar bölümünde; Kanal D’nin sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı sevilen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir’in bu bölümünde; Ferda – Ümüt Akın, Nurcan Gür – Turan Emniyet, Derya – Selçuk Yakar ve Fadime – Hakan Morkoç çiftleri yarışacak. İlk oyununda “Uzun Atlama” oyunu oynanacak. İkinci oyunda bayanlar 5 metre geriden,  gözleri kapalı şekilde kalede duran iki kişiye, 90 saniye içerisinde en fazla golü atmak için yarışacaklar. Üçüncü oyunda ise beyler ellerinde çay tepsisi ile engelli parkurda 3 turu en hızlı şekilde tamamlamak için uğraşacaklar. Final öncesi son oyunda bayanlar pinpon toplarını masada sektirerek bardakların içine sokmak için çaba sarf edecekler. Final etabında ise “Delikli Masa” oyunu oynanacak ve kazanan çift son model otomobilin sahibi olacak.

Etiketler : Ben Bilmem Eşim Bilir  30 mart izle,Ben Bilmem Eşim Bilir  30 mart seyret,Ben Bilmem Eşim Bilir  30.03.2014 izle,Ben Bilmem Eşim Bilir  30.03.2014 izle

bura