29.3.14

bura

Pazar Gezmesi Ali Sabancı 30 mart kanal d izle,Pazar Gezmesi 30.03.2014 pazar seyret

Pazar Gezmesi 30 mart 2014 izle
Kanal : kanal d
Program : magazin
Tarih : 30.03.2014
Saat : 11:50
Bölüm :

Pazar Gezmesi 30 mart pazar bölümünde;  Kanal D’nin sunuculuğunu Nazlı Ilıcak’ın yaptığı sohbet programı “Pazar Gezmesi”nin bu haftaki konuğu; başarılı iş adamı Ali Sabancı. Ofisinin kapılarını  “Pazar Gezmesi”ne açan Sabancı, kendisiyle ilginç  açıklamalar ve samimi itiraflarda bulundu. Ofisinin duvarında Oprah Winfrey’den Michelle Obama’ya kadar 12 adet kadın portrelerini asan Sabancı, kadınlara verdiği değer ve önemi şu sözlerle dile getirdi: “Bu kadınların hepsi bambaşka geçmişlere sahip. Bunlar, hayatımıza etkili olan kadınların resimleri. Bizim ülkemizde kadınların biraz daha ön plana çıkması gerektiğini düşünüyorum. Ben mesela güçlü bir kadınla evliyim. Güçlü bir kadınla evli olmanın her daim avantajını yaşıyorum. Ailede fiziksel olarak rahmetli Sakıp Sabancı’ya en çok kendisinin benzediğini söyleyen Ali Sabancı’nın en çok korktuğu şey ise nazar. Nazara çok inandığını ve korktuğunu belirten Sabancı, nazardan korunmak için neler yaptığını ise şöyle açıkladı:  “Annem bu yaşımızda bile düğün-dernek olduğunda kulağımızın arkasına kömürden siyah işaret yapar. Ben de nazar olacağını düşündüğüm bir durumda tahtaya vururum, kulağımı çekerim, gözümü şaşı yaparım. Evde kendime ait bir mutfağım var. Mutfaktaki bıçakları, her şeyi ben aldım. Pilav ve çok güzel fırında patates yaparım” diyen başarılı iş adamı, Kanal D izleyicileri için mutfağa girdi ve en sevdiği tatlı olan irmik helvasını yaptı. Uçak simülatörüne binip, kaptan koltuğuna oturan Sabancı, Nazlı Ilıcak’la beraber Ankara’ya uçtu. Uçuş sırasında eğlenceli görüntülerin de ortaya çıktı. Pazar Gezmesi’nin keyif dolu bu bölümünü kaçırmayın!

Etiketler : Pazar Gezmesi  30 mart izle,Pazar Gezmesi  30 mart seyret,Pazar Gezmesi  30.03.2014 izle,Pazar Gezmesi  30.03.2014 izle

bura