10.3.14

bura

Beni Affet 11 mart star tv izle,Beni Affet 11.03.2014 salı seyret

Beni Affet 11 mart 2014 izle
Kanal : star tv
Program : dizi
Tarih : 11.03.2014
Saat : 17:15
Bölüm : -

Beni Affet 11 mart salı bölümünde; Feride’nin gözüne girmeye çalışan Tunç, Dilek’in yattığı hastaneyi bularak Feride’ye söyler. Dilek ciddi bir kaza geçirmiştir. Feride, Tunç sayesinde halasına kavuşurken, Cüneyt’le arasındaki mesafe de giderek artar. Cüneyt ise Tunç’un yaptıklarını şüpheyle karşılar. Kemal’in gerçekten boşanmak istediğine inanmayan Bahar, bunun bir oyun olduğu düşüncesindedir. Bahar, Kemal’i bu plandan vazgeçirmek ister. Ancak Bahar’ın da kendisine oyun oynadığını anlayan Kemal, boşanmak konusundaki kararlılığını bir kere daha gösterir. Sevgi’yle birlikte hastaneye giden Şahin’i ise burada zor anlar beklemektedir.

Etiketler : Beni Affet 11 mart izle,Beni Affet 11 mart seyret,Beni Affet 11.03.2014 izle,Beni Affet 11.03.2014 izle

bura