10.3.14

bura

Unutma Beni 11 mart fox tv izle,Unutma Beni 11.03.2014 salı seyret

Unutma Beni 11 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 11.03.2014
Saat : 14:30
Bölüm : 1239

Unutma Beni 11 mart salı bölümünde; İlkay ve Şeker, Emine’yi görmeye gelirler. Emine onlara Şerif’le ilgili neler söyleyip, çok üzecektir? Bayram aniden Şeriflere gelir. Şerif Bayram yanındayken fenalaşır. Bayram Şerif’in, başında bir saçmayla yaşadığını öğrenecek midir? Şerif ameliyatı için para aramaktadır, İlyas’tan para bulmasını ister. Şerif ameliyattan evdekilere söz edecek midir? Ali Seda ile buluşur, Ali neden Seda’yı morga gönderecektir, nedir amacı? Ali kimliğini kullandığı Ahmet’in evine gider. Ali’yi evde nasıl bir sürpriz beklemektedir? Tülay denen kadın Ahmet’i aramaktadır, kimdir bu kadın, Ahmet’in eşi midir yoksa? Erdem’in Çiğdem konusundaki şüpheleri artmıştır, özellikle işten erken gelir. Çiğdem’i hangi halde yakalayacaktır? Rıfat aniden iş gezisinden döner. Komşusundan ne öğrenip deliye dönecektir? Rıfat Reyhan’ı kiminle el ele görecektir?

Etiketler : Unutma Beni 11 mart izle,Unutma Beni 11 mart seyret,Unutma Beni 11.03.2014 izle,Unutma Beni 11.03.2014 izle

bura