13.3.14

bura

Beni Affet 14 mart star tv izle,Beni Affet 14.03.2014 cuma seyret

Beni Affet 14 mart 2014 izle
Kanal : star tv
Program : dizi
Tarih : 14.03.2014
Saat : 17:15
Bölüm :

Beni Affet 14 mart cuma bölümünde; Bahar ve Kemal, tüm yaşananlara rağmen birbirlerine büyük bir aşkla bağlıdır. Kemal’in kötü bir durumda olduğunu hisseden Bahar, kocasının yardımına koşar. Kemal’in başına gelen talihsiz olay, iki aşığın birleşme noktası mı olacaktır? Öte yandan Şahin’i takip eden Şebnem gördüklerine inanmak istemez. Ancak Şahin’le ilgili gerçekler daha fazla saklı kalmayacaktır. Tunç’un Dilek’le ilgili çevirdiği dolap ortaya çıkarak ailede tartışma yaratır. Tunç konusunda haklı çıkan Cüneyt’in Feride’yle arasındaki buzlar erimeye başlarken, Cüneyt’i Feride’nin gözünde küçük düşürmeye çalışan Tunç, hastaneden taburcu olan Dilek’e bir teklifte bulunur.

Etiketler : Beni Affet 14 mart izle,Beni Affet 14 mart seyret,Beni Affet 14.03.2014 izle,Beni Affet 14.03.2014 izle

bura