13.3.14

bura

Unutma Beni 14 mart fox tv izle,Unutma Beni 14.03.2014 cuma seyret

Unutma Beni 14 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 14.03.2014
Saat : 14:30
Bölüm : 1242

Unutma Beni 14 mart cuma bölümünde; Ali’nin, Ahmet’e zarar vermediğini kanıtlaması için mektubu bulması gerekmektedir. Mektubun İlkay’ın çantasında olduğu ortaya çıkacak mıdır? İlkay Ali’yi görmek için bir bahaneyle evden çıkar. Türker takip eder, İlkay bunu fark edecek midir? Ölen Ahmet’i orta yaşlı bir kadın aramaktadır, kimdir bu kadın, amacı nedir? Erdem yine Çiğdem’i kıskandırmak için Ebru ile ilgili bir yalan uydurur. Çiğdem’in bu seferki tepkisi ne olacaktır? Özgür Emine’yle Şerif’i barıştırma konusunda kararlıdır. Nasıl bir oyun oynayacaktır? Emine arar, Şerif’le buluşmak istediğini söyler. Onu neden mezarlığa götürecektir, amacı nedir? Güleser evdekilere tavırlı, Volkan’ın yanında kalmaktadır. Volkan annesinin yanında kimi dövecektir?

Etiketler : Unutma Beni 14 mart izle,Unutma Beni 14 mart seyret,Unutma Beni 14.03.2014 izle,Unutma Beni 14.03.2014 izle

bura