5.3.14

bura

Beni Affet 6 mart star tv izle,Beni Affet 06.03.2014 perşembe seyret

Beni Affet 6 mart 2014 izle
Kanal : star tv
Program : dizi
Tarih : 06.03.2014
Saat : 17:15

Beni Affet 513. bölüm 6 mart perşembe bölümünde; Dilek’i bulmak için Cüneyt’ten habersiz tekinsiz insanlarla görüşen Feride’nin başı derttedir. Tunç’un uygulamaya soktuğu plandan bihaber olan Feride köşeye sıkışırken, yardıma gelen Tunç saman altından su yürütmektedir. Tunç’un amacı Feride ve Cüneyt’in arasını açmaktır. Babasının gerçek kimliğinden habersiz olan Bahar, cezaevinden arkadaşı olan İnci’yle buluşarak dertleşir. Kocasından vazgeçmemekte kararlı olan Bahar, Kemal’le aralarındaki sorunları çözmek ister. Ancak Bahar, Kemal’in beklenmedik hamlesiyle şaşkına dönecektir. Öte yandan Sevgi’nin Karabey köşkünde ne işi vardır?

Etiketler : Beni Affet 6 mart izle,Beni Affet 6 mart seyret,Beni Affet 06.03.2014 izle,Beni Affet 06.03.2014 izle

bura