5.3.14

bura

Unutma Beni 6 mart fox tv izle,Unutma Beni 06.03.2014 perşembe seyret

Unutma Beni 6 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 06.03.2014
Saat : 14:30

Unutma Beni 1236. bölüm 6 mart perşembe bölümünde; Ali peşindeki polislerden deli gibi kaçmaktadır. Ali kaçarken bir inşaatın üzerinde ne görüp, çok şaşıracaktır? Ali kimin çantasını çalıp, kimliğini çantadaki kimlikle değiştirecektir? İlkay, sıkıntılı Ali’den bir haber almayı beklerken kapı çalar. Kim gelmiştir? İlkay neden gelen kişiyi kovacaktır? İlkay Seda’yı hangi konuda uyarır. İkili arasında neden tartışma yaşanacaktır? Emine, Volkan ve Güleser tarafından kovulmuş, ağlayarak eve gelir. Bugün onun doğum günüdür. Ağlarken kim ziyaretine gelecektir? Emine neden kendisini odaya kilitleyecektir? Ağlayarak hangi mektubu okuyacaktır? Şeker Çiğdem’i ziyarete gelmiştir, Nergis’in yanına giderken ne görüp, çok şaşıracaktır? Erdem eve gizlice girer, Şeker ve Çiğdem konuşurken ne duyup, yıkılacaktır?

Etiketler : Unutma Beni 6 mart izle,Unutma Beni 6 mart seyret,Unutma Beni 06.03.2014 izle,Unutma Beni 06.03.2014 izle

bura