16.3.14

bura

O Hayat Benim 16 mart fox tv izle,O Hayat Benim 16.03.2014 pazar seyret

O Hayat Benim 16 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 16.03.2014
Saat : 19:30
Bölüm : 5

O Hayat Benim 16 mart pazar bölümünde; Ateş’le Efsun’u sarmaş dolaş gören Bahar, Ateş’e soğuk davranmaya başlar. Hiçbir suçu olmasa da Ateş’in durumu izah etmesi güçtür. Osman amcası Yusuf’un öldürüldüğünden emindir. İlyas vicdan azabıyla teslim olmak ister. Bahar’ın hakkı olan hayatı artık ona vermenin zamanı gelmiştir. Nuran ise kocasının çenesini kapatmak için her şeyi yapmaya hazırdır. Başlarda umursamasa da Bahar’ın şirkette çalışması Efsun’un canını sıkmaya başlar. Ateş ve Bahar’ın her dakika birlikte olmaları onu iyice kıskandırır. İkisinin arasına birini sokmalıdır mutlaka. Ateş intikam planları yaparken Efsun da boş durmaz. Ne ‘hayat’ını ne de Ateş’i Bahar’a kaptırmayacaktır.

Etiketler : O Hayat Benim  16 mart izle,O Hayat Benim  16 mart seyret,O Hayat Benim  16.03.2014 izle,O Hayat Benim  16.03.2014 izle

bura