16.3.14

bura

Unutma Beni 17 mart fox tv izle,Unutma Beni 17.03.2014 pazartesi seyret

Unutma Beni 17 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 17.03.2014
Saat : 14:30
Bölüm :

Unutma Beni 17 mart pazartesi bölümünde; Emine, Hatice ve Bayram, Emine’nin arabasıyla hastaneye giderlerken başlarına ne gelecektir? Emine ağlayarak, uyuyan Şerif’e neyi itiraf edecektir? Şerif’in doktorundan neler duyup çok şaşıracaktır? Nergis yine bir plan peşindedir, Onur’un karısı Hale’yi eve çağırır, ertesi gün için sözleşirler. Nergis’in amacı nedir? Nergis evden gizlice çıkıp, uyku hapı alır, neden yapmıştır bunu? İlkay yine Türker’i, yakınlaşmak istediği için azarlar. Türker’in tavrı bu sefer nasıl olacaktır? İntihar eden Ahmet’in annesi, Ali’yi oğlu zannetmektedir. Ağlayarak geçmişte neler olduğunu anlatır. Ali kadına, aslında oğlu olmadığını söyleyebilecek midir? Volkan ve Reyhan arasındaki gerginlik sürmektedir. Rıfat sefere çıkmadan Volkan’dan ne isteyecektir?

Etiketler : Unutma Beni  17 mart izle,Unutma Beni  17 mart seyret,Unutma Beni  17.03.2014 izle,Unutma Beni  17.03.2014 izle
bura