12.3.14

bura

Son Osmanlı Yandım Ali 13 mart show tv izle,Son Osmanlı Yandım Ali 13.03.2014 perşembe seyret

Son Osmanlı Yandım Ali 13 mart 2014 izle
Kanal : show tv
Program : film
Tarih : 13.03.2014
Saat : 20:00
Bölüm :

Son Osmanlı Yandım Ali 13 mart perşembe bölümünde; İşgal sırasında terhis edilen bahriye çavuşu Yandım Ali (Kenan İmirzalıoğlu), kendisi askerdeyken evlenen Defne (Cansu Dere) için, için için yanmaktadır. Onu alıp Viyana’ya kaçırmak niyetindedir. Ama Mustafa Kemal’e rastlayınca işlerin boyutu değişir. Kendini vatanına adayan bu genç adam asıl aşkının üzerinde yaşadığı topraklar olduğunu anlar. Tek başına bu ülkenin davasını omuzlamaya kalkar... 1918’in karanlık işgal günlerinden doğan muhteşem bir efsane! Kurtuluş mücadelesinde  kendini vatanına adayan genç ve cesur bir adam... Aşkı ve vatanı uğruna ölümü bile göze almış kahramanın inanılmaz destanı...

Etiketler : Son Osmanlı Yandım Ali 13 mart izle,Son Osmanlı Yandım Ali 13 mart seyret,Son Osmanlı Yandım Ali 13.03.2014 izle,Son Osmanlı Yandım Ali 13.03.2014 izle

bura