12.3.14

bura

Unutma Beni 13 mart fox tv izle,Unutma Beni 13.03.2014 perşembe seyret

Unutma Beni 13 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 13.03.2014
Saat : 14:30
Bölüm : 1241

Unutma Beni 13 mart perşembe bölümünde; Bayram ve Emine boşanma işlemleri için avukatla görüşmeye giderler. Bayram Emine’yi ne yapıp da çok öfkelendirecektir? Evdekiler Şerif’in başındaki saçmadan habersizdir. Bayram onlara bir şekilde bu durumu anlatacak mıdır? Şerif doktora ameliyatıyla ilgili ne söyleyip, onu çok şaşırtacaktır? Özgür neden eve sıkıntılı gelir, Şerif ona hangi konuda akıl verecektir? İlkay’ın aklı Ali’dedir. Zeynep’i de alıp, Seda’nın olduğu eve gider. Orda bağlı bir şekilde tutulan Tülay’ı görünce ne yapacaktır? Ali Tülay’a, Ahmet’e zarar vermediğini ispatlamaya çalışır. Onun yazdığı mektubu vermek ister ama mektup ortada yoktur, nereye kaybolmuştur? Volkan Reyhan’a çok öfkeli olduğu için eve gelir, Derya’yı alır ve çıkar. Nerede kalmaktadır?

Etiketler : Unutma Beni 13 mart izle,Unutma Beni 13 mart seyret,Unutma Beni 13.03.2014 izle,Unutma Beni 13.03.2014 izle

bura