27.3.14

bura

Unutma Beni 1252. Bölüm 28 mart fox tv izle,Unutma Beni 28.03.2014 cuma seyret

Unutma Beni 28 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 28.03.2014
Saat : 14:30
Bölüm : 1252

Unutma Beni 28 mart cuma bölümünde; Hikmet kazayı kendi yaptığı konusunda diretir. Şerif’in ifadesi de tekrar dinlenir. Komiser kime inanacaktır? Çiğdem Erdem’e hamile olduğunu söyleyememiştir henüz. İlkay’ın dolduruşuyla Erdem’i arar ve konuşmak istediğini söyler. Erdem’in cevabı ne olacaktır? Erdem Ebru’ya gider, sonunda ilişkileriyle ilgili bir karar verdiğini söyler. Erdem kimi seçecektir? Melek yine Ali’yi takip eder ve inşaatta çalışırken seyreder. Hangi olay Melek’in yüreğini ağzına getirecektir? Melek Ali’ye, işle ilgili nasıl bir teklifte bulunacaktır? Volkan Emine’yi görmeye gelir, ona ne söyleyip çok öfkelendirecektir? Emine’nin Şerif için acil para bulması gerekmektedir. Emine sırf para için tekrar sahnelere dönecek midir?

Etiketler : Unutma Beni 28 mart izle,Unutma Beni 28 mart seyret,Unutma Beni 28.03.2014 izle,Unutma Beni  28.03.2014 izle

bura