27.3.14

bura

Yetim Hakkı 28 mart kanal 7 izle,Yetim Hakkı 28.03.2014 cuma seyret

Yetim Hakkı 28 mart 2014 izle
Kanal : kanal 7
Program : film
Tarih : 28.03.2014
Saat : 13:15
Bölüm :

Yetim Hakkı 28 mart cuma bölümünde; Bir yetimin yaşama hakkına el uzattı... Kendisine emanet edilen yeğenlerine insafsızca feci işkenceler yaptı,  akıl almaz oyunlarla varlıklarına el koydu. Gözünü mal hırsı bürüyen Habib’i mahkumiyete götüren büyük günahı… Çok dürüst bir adam olan İbrahim ve eşi, talihsiz bir kazada hayatlarını kaybederler. İki çocuklarının bakımı üstlerine kalan amca Habib ve karısı Fidan bu durumdan hiç hoşlanmamıştır. Bu arada, gözünü abisinden kalan tarlaları ele geçirme hırsı bürüyen Habib, bir yandan da çocuklardan kurtulma planları yapmaktadır. Bir sabah Habib cebindeki parasının azaldığını fark eder. Karısı durumu fırsat bilip yeğeni Ömer’e iftira atar. Ömer, amcasından dayak yer. Amcalarının bitmek bilmeyen işkencelerine karşı çocuklar çaresizlik içinde kıvranmaktadır. Bir gün sudan bahanelerle buğday ambarında yeğeni Ömer’i kırbaçla feci şekilde döven Habib, sonunda çocuğu bayıltır. Aynı gün gelen buğdayı da hiç umursamadan çocuğun üzerine döktürür. Küçük kardeş Halil ise tek çare olarak dayısının onları kurtarmasını beklemektedir.

Etiketler : Yetim Hakkı  28 mart izle,Yetim Hakkı  28 mart seyret,Yetim Hakkı  28.03.2014 izle,Yetim Hakkı  28.03.2014 izle

bura