2.3.14

bura

Unutma Beni 3 mart fox tv izle,Unutma Beni 03.03.2014 pazartesi seyret

Unutma Beni 3 mart 2014 izle
Kanal : fox tv
Program : dizi
Tarih : 03.03.2014
Saat : 14:30

Reyhan karakola gitmiş, dosyayı vermiş, Ceylan’ın mirasının sahte olduğunu söyler. Polisler Reyhan’ı dikkate alacaklar mıdır? Ceylan düğünde basın mensuplarına açıklamalar yaparken, Emine gelir. Ceylan’ı hırsızlıkla suçlar. Davetliler Emine’ye inanacaklar mıdır? Ceylan bebekle kaçmaya çalışırken Emine bebeği almaya çalışır. Bebek kimde kalacaktır? Ali çalışırken esrarengiz biri telefonla arar ve bu şehirden gitmesi için onu tehdit eder. Kimdir Ali’yi aratan? Türker ve Ali yine kapışırlar, Türker yine ne yapmıştır? Çiğdem Nergis’in dolduruşu üzerine Erdem’in işyerine aniden baskın yapar. Çiğdem ne görüp çok şaşıracaktır? Şehnaz Ali’nin hayatından çıkması için Seda’ya para teklif etmiştir. Seda’nın cevabı ne olacaktır?

Etiketler : Unutma Beni 3 mart izle,Unutma Beni 3 mart seyret,Unutma Beni 03.03.2014 izle,Unutma Beni 03.03.2014 izle

bura