12.4.14

bura

Dünyayı Geziyorum Bu Hafta Chitwan'da 12 nisan kanaltürk izle,Dünyayı Geziyorum 12.04.2014 cumartesi seyret

Dünyayı Geziyorum özlem tunca Chitwan'da 
Kanal   : kanaltürk
Tarih   : 12.04.2014
Saat    : 09:30
ÖZETİ
Dünyayı Geziyorum Bu Hafta Chitwan'da...
Ekranların en sevilen gezi belgesel Programı Dünyayı Geziyorum bu hafta yine renkli bölümü ile Kanaltürk ekranında.

Nepal Chitwan’ın balta girmemiş yağmur ormanlarında safariye çıkan ekip heyecan dolu anlarla ekranlarda olacak.

Chitwan'ın yaban hayatı izleyenleri çok etkileyecek.

Kağnı sırtında köy evlerinin arasında gezen Dünyayı Geziyorum ekibi, Chitwan'ın geleneksel yaşamlarını ve fillerin yetiştiği çiftlikleri ekrana getirecek.

Chitwan yağmur ormanlarının arasında nerede kalınır tüm detaylarıyla sizi bekliyor.

Programı izlemeyi sakın kaçırmayın.

Etiketler : Dünyayı Geziyorum Bu Hafta Chitwan'da 12 nisan izle, Dünyayı Geziyorum Bu Hafta Chitwan'da  12 nisan seyret, Dünyayı Geziyorum Bu Hafta Chitwan'da  12.04.2014 izle,Dünyayı Geziyorum Bu Hafta Chitwan'da  12.04.2014 izle,
bura