12.4.14

bura

TV Filmi 'Bir Kız Sevdim' 12 nisan kanal 7 izle,Bir Kız Sevdim 12.04.2014 cumartesi seyret

Tv de sinema Bir Kız Sevdim 12 nisan 2014 izle
Kanal   : kanal 7
Tarih   : 12.04.2014
Saat    : 19:00

ÖZETİ

Bir Kız Sevdim  [Film]   [Türk Yapımı] 
Sinema | Dram   
İmkansız bir aşk hikayesi!
Avukat Barış kendi yaşam tarzına uymayan, başörtülü dindar komşu kızı Hilal’e aşık olur ve onunla evlenmek ister. Hilal de Barış’a ilk gördüğünde aşık olur fakat yakalanmış olduğu kan kanseri hastalığından dolayı Barış’ın aşkına cevap veremez. İki sevdalı birbirlerine hasret yaşarlarken, Hilal’in arkadaşı Ayla bu duruma kendince bir çözüm bulur. Ayla’nın planına göre, Hilal’e iyileştiği söylenecektir. Bu teklifi Barış, Hilal’in babası ve doktoru hemen kabul eder. Herkesin ortak bir amacı vardır; o da Hilal’in son günlerinde mutlu olmasıdır.

Doktor vakit kaybetmeden Hilal’i arar ve iyileştiğini söyler. Bu mucizevi haber Hilal’i çok sevindirmiş, yıllardır hayalini kurduğu gelecek ve anne olma hayallerine kavuşacağı duygusu ile adeta sevinçten bulutların üzerinde uçar. Sevinç ve kederle yanıp kavrulan Barış’ın evlenme teklifini kabul eder ve alelacele düğün yapar evlenirler...

Etiketler : Bir Kız Sevdim 12 nisan izle, Bir Kız Sevdim  12 nisan seyret, Bir Kız Sevdim  12.04.2014 izle,Bir Kız Sevdim  12.04.2014 izle,
bura