15.4.14

bura

Misafir Ol Bana 15 nisan SHOW TV izle,Misafir Ol Bana 15.04.2014 Salı seyret

Misafir Ol Bana izle
Kanal   : SHOW TV
Tarih   : 15.04.2014
Saat    : 15:00

ÖZETİ
Misafir Ol Bana  [Genel İzleyici] 
Eğlence - Yarışma   

Türkiye en misafirperver çiftini arıyor!
En iyi misafiri ben ağırlarım diyorsanız, gözünün içine bakıp misafirimin isteklerini anlarım diyorsanız Misafir Ol Bana tam size göre!...

Misafir Ol Bana'da üç gün boyunca üç çift yarışıyor. Her günün sonunda ev sahibi çift, konuk ettikleri çiftler tarafından misafirperverlik ve yaptıkları yemeklerle değerlendiriliyor. Üç günün sonunda ise en yüksek puanı alan çift, göz kamaştıran bir otomobilin sahibi oluyor.

Etiketler : Misafir Ol Bana 15 nisan izle, Misafir Ol Bana 15 nisan seyret, Misafir Ol Bana 15.04.2014 izle,Misafir Ol Bana 15.04.2014 izle,
bura