3.5.14

bura

Ben Bilmem Eşim Bilir 3 Mayıs kanal d izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 03.05.2014 cumartesi seyret

İlker Ayrık Ben Bilmem Eşim Bilir
ÖZETİ:
Kanal   : kanal d
Tarih   : 03.05.2014
Saat    : 16:00

    Çikolata Şelalesi iştahları kabartacak!..
    Kanal D’nin sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı sevilen yarışma programı "Ben Bilmem Eşim Bilir"in bu bölümünde; Gamze Tosun – Ömer Can, Ebru – Ertan Ahmet Kurt, Seren – Hakan Yoldaş ve Esra Demir – Şafak Küçük çiftleri yarışacak.
    İlk oyununda beyler 90 saniyede en çok odunu kırmak için çabalayacaklar.
    İkinci oyunda "Çikolata Şelalesi" oyunu oynanacak ve bayanlar 90 saniye içerisinde çikolata kaplı çilekleri yemek için yarışacaklar.
    Üçüncü oyunda ise beyler, topuklu ayakkabılarla engelli parkurda 3 turu en kısa sürede tamamlamaya çalışacaklar.
    Final öncesi son oyunda bayanlar bardakların üzerine dizdikleri küçük bardaklar ile sulu domino oynayacaklar.
    Final etabında ise "Penaltı" oyunu oynanacak ve kazanan çift son model otomobilin de sahibi olacak.

Etiketler :  Ben Bilmem Eşim Bilir  03 Mayıs izle, Ben Bilmem Eşim Bilir kanal d izle, Ben Bilmem Eşim Bilir cumartesi izle, Ben Bilmem Eşim Bilir  kanal izle, Ben Bilmem Eşim Bilir  son bölüm izle, Ben Bilmem Eşim Bilir  yeni bölüm izle
bura