24.5.14

bura

Not: Seni Seviyorum 25 Mayıs TV8 izle,Not: Seni Seviyorum 25.05.2014 Pazar seyret

Not: Seni Seviyorum Yabancı Film izle
Kanal   : TV8
Tarih   : 25.05.2014
Saat    : 00:00
Türü    : Sinema

Özeti:
Not: Seni Seviyorum
Holly Kennedy, güzel ve zeki bir kadındır ve hayatının aşkıyla; tutkulu, esprili ve tez canlı İrlandalı Gerry ile evlidir. Gerry amansız bir hastalık yüzünden öldüğünde, Holly’nin de hayatı kararır. Ona yardım edebilecek tek kişi, artık yanında değildir. Kimse Holly’yi Gerry kadar iyi tanımamaktadır. Neyse ki Gerry her şeyi önceden planlamıştır ve ölmeden önce Holly’ye sadece çektiği acıda değil, kendini yeniden keşfetmesinde de rehberlik edecek bir dizi mektup yazmıştır.

Etiketler : Tron 'AbduEfsanesi 25 Mayıs izle, Not: Seni Seviyorum 25 Mayıs seyret, Not: Seni Seviyorum 25.05.2014 izle, Not: Seni Seviyorum 25.05.2014 izle
bura