1.3.14

bura

Ben Bilmem Eşim Bilir 2 mart Kanal D izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 02.03.2014 pazar seyret

Ben Bilmem Eşim Bilir 2 mart 2014 izle
Kanal : Kanal D
Program : Yarışma
Tarih : 02.03.2014
Saat : 16:00

Kanal D’nin sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı sevilen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir’in bu bölümünde; Merve – Caner Ohrili, Tuğçe Kaya – Hakan Koray, Sevgi – Burhan Şahin ve Hatice- Seçkin Payziner çiftleri yarışacak.  İlk oyununda beyler, 90 saniye içerisinde eşlerinin tahmin ettiği sayıda odunu kırıp puan almak için yarışacaklar. İkinci oyunda bayanlar, engelli parkurda bebek arabasındaki bebeği düşürmeden en kısa zamanda 3 turu tamamlamak için çabalayacaklar.  Üçüncü oyunda ise beyler gözleri kapalı şekilde 12 bayan arasından kendi eşini, en az tahmin sayısında bulmaya çalışacak. Final öncesi son oyunda ise “Pinpon Çiçeği” oyunu oynanacak.   Final etabında ise “Penaltı” oyununu oynayacak ve kazanan çift son model otomobilin sahibi olacak.

Etiketler : Ben Bilmem Eşim Bilir 2 mart izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 2 mart seyret,Ben Bilmem Eşim Bilir 02.03.2014 izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 02.03.2014 izle

bura