1.3.14

bura

O Hayat Benim 2 mart Fox Tv izle,O Hayat Benim 02.03.2014 pazar seyret

O Hayat Benim 2 mart 2014 izle
Kanal : Fox Tv
Program : Dizi
Tarih : 02.03.2014
Saat : 19:30

Efsun’a yaptırılan DNA testlerinin sonuçları gecekondunun ortasına bomba gibi düşer. Sonuç, başta Bahar olmak üzere herkesin hayatını geri dönüşsüz biçimde değiştirecektir. Nuran, nihayet fakir mahalleden kurtulup konağa gitme hayali ile eşyaları toplar, ancak olaylar istediği gibi gitmez. Hırsları, Nuran’ı öz kızı Efsun’la karşı karşıya getirecektir. Bu arada konakta herkes diken üstündedir, hayatlarını hiç tanımadıkları bir kızla paylaşmak zorunda mı kalacaklardır? Ve diğer tarafta Ateş, Mehmet Emir’i mahvetmek için kızını kullanmaya karar verir. Ateş’in intikam planı hem Efsun’u hem de Bahar’ı etkileyecektir.

Etiketler : O Hayat Benim 2 mart izle,O Hayat Benim 2 mart seyret,O Hayat Benim 02.03.2014 izle,O Hayat Benim 02.03.2014 izle

bura