1.3.14

bura

Dünyayı Geziyorum 2 mart Kanaltürk izle,Dünyayı Geziyorum 02.03.2014 pazar seyret

Dünyayı Geziyorum 2 mart 2014 izle
Kanal : Kanaltürk
Program : Gezi
Tarih : 02.03.2014
Saat : 14:45

Ekranların en keyif veren, kıpır kıpır, dolu dolu, alışılmış gezi programlarından farklı, her anı macera ve heyecan yüklü olan dünyayı gezdiren gezi-belgesel programı '' Dünyayı Geziyorum'' ile her hafta dünyanın bambaşka köşelerini Kanaltürk ekranından görüyorsunuz.  Sunucumuz Özlem Tunca dünyadaki farklı hayatları, bambaşka kültürleri, kimi zaman dünyanın el sürülmemiş doğasında safari yaparak, vahşi doğada süren hayatların içerisine girerek, kimi zaman atalarımızın izini sürerek, renk renk insanların gelenek ve göreneklerine eşlik ederek dünyanın her köşesindeki yaşamları ekranlara taşıyor.  Dünya barışına katkı sağlamak, dünya ülkeleriyle ülkemiz arasında bir köprü oluşturmak, dünyayı izleyicilerimize tanıtmak gayesiyle çıkılan bu yolculukta, dünyanın tüm renkleri Türkiye'nin kanalı Kanaltürk ekranında.

Etiketler : Dünyayı Geziyorum 2 mart izle,Dünyayı Geziyorum 2 mart seyret,Dünyayı Geziyorum 02.03.2014 izle,Dünyayı Geziyorum 02.03.2014 izle

bura