22.3.14

bura

Ben Bilmem Eşim Bilir 23 mart kanal d izle,Ben Bilmem Eşim Bilir 23.03.2014 pazar seyret

Ben Bilmem Eşim Bilir 23 mart 2014 izle
Kanal : kanal d
Program : film
Tarih : 23.03.2014
Saat : 16:00
Bölüm :

Ben Bilmem Eşim Bilir 23 mart pazar bölümünde;  Kanal D’nin sunuculuğunu İlker Ayrık’ın yaptığı sevilen yarışma programı, ‘Ben Bilmem Eşim Bilir’in bu bölümünde; Yağnur  – Yunus İşçiler, Asha – Samet Koçdemir, Banu – Murat Yüksel  ve Fulya Pilatin – Bahadır Muğ çiftleri yarışacak
İlk oyununda beylerin canı birazcık  acıyacak. Beyler 60 adet tahtayı en kısa sürede kırmak için yarışacaklar.  İkinci oyunda bayanlar kontrollerini kaybederek frizbi oyunu oynayacak. 90 saniyede en fazla şişeyi devirip iddiaları tutturmak için çabalayacaklar.
Üçüncü oyunda ise; baylar karşılarındaki çivili duvara futbol toplarını saplamaya çalışacaklar. En fazla topu çivili duvara saplayarak patlatan puanın sahibi olacak. Final öncesi son oyunda ise; bayanlar en fazla acı biberi yemek için çabalayacaklar.
Final etabında ise “Nefesine Kuvvet” oyunu oynayan çiftlerden ilk 10 puana ulaşan son model otomobilin sahibi olacak.

Etiketler : Ben Bilmem Eşim Bilir  23 mart izle,Ben Bilmem Eşim Bilir  23 mart seyret,Ben Bilmem Eşim Bilir  23.03.2014 izle,Ben Bilmem Eşim Bilir  23.03.2014 izle

bura